Zgłoszenie oferty pracy
- Jak złożyć krajową ofertę pracy do Powiatowego Urzędu Pracy?
- zgłosić ofertę elektronicznie uzupełniając formularz na stronie WWW
- pobrać formularz zgłoszeniowy z naszej strony internetowej, uzupełnić go a następnie wysłać na e-mail: sekretariat@pupwejherowo.pl lub faksem 58 677 63 33;
- osobiście - ul. Usługowa 11, 84-200 Wejherowo, pokój nr 3.
Zgłoszenie krajowej oferty pracy musi zawierać:
- pełna nazwa pracodawcy (zgodna z zaświadczeniem GUS),
- wyczerpujące dane teleadresowe pracodawcy,
- REGON oraz NIP,
- liczba obecnie zatrudnionych pracowników,
- nazwa stanowiska i wyczerpujące wymagania w stosunku do kandydatów do pracy,
- wnioskowana liczba kandydatów,
- sposób kontaktu kandydatów z pracodawcą,
- charakterystyka wykonywanej pracy (np. branża),
- miejsce wykonywania pracy,
- proponowane wynagrodzenie,
- zmianowość,
- data rozpoczęcia zatrudnienia.
Wskazówki dla pracodawców
- Pracodawca zgłasza ofertę pracy do jednego powiatowego urzędu pracy, właściwego ze względu na siedzibę pracodawcy albo miejsce wykonywania pracy albo innego wybranego przez siebie urzędu.
- Powiatowy urząd pracy nie może przyjąć oferty pracy, jeżeli pracodawca zawarł w ofercie pracy wymagania, które naruszają zasadę równego traktowania w zatrudnieniu w rozumieniu przepisów prawa pracy, i mogą dyskryminować kandydatów do pracy, w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne oraz wyznanie lub orientację seksualną
- Powiatowy urząd pracy może nie przyjąć oferty pracy od pracodawcy, który w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty pracy został skazany prawomocnym wyrokiem za naruszenie przepisów prawa pracy albo jest objęty postępowaniem dotyczącym naruszenia przepisów prawa pracy.
- Podstawowa forma kontaktu osoby bezrobotnej z Pracodawcą to kontakt osobisty oraz telefoniczny. Forma e-mail może stanowić dodatkową, ale nie wyłączną formę kontaktu osoby bezrobotnej z Pracodawcą, ponieważ nie jest ona dostępna dla wszystkich osób poszukujących pracy.
- Zgłoszona oferta pracy jest aktualna przez miesiąc czasu.
- Pracodawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Powiatowego Urzędu Pracy w przypadku o nieaktualności oferty (tel. 58 677 63 07 lub 58 677 63 09).
- Oferta pracy zostanie wycofana z Urzędu w przypadku, co najmniej trzykrotnego braku możliwości skontaktowania się pośrednika pracy z Pracodawcą.
- Pracodawca ma zawsze możliwość wyboru najodpowiedniejszego kandydata ze skierowanych przez pośrednika pracy osób
Wytworzył:
Udostępnił:
C Łukasz
(2015-11-03 09:44:50)
Ostatnio zmodyfikował:
Płotka Natalia
(2022-05-23 08:13:33)